☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Strzegomiu
Herb Urząd Miejski w Strzegomiu

Czwartek 20.06.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Raport o stanie Gminy

Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym, co roku do 31 maja, Burmistrz przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego. Raport ma charakter publiczny i będzie prezentowany na sesji absolutoryjnej Rady Miejskiej; w debacie nad nim mają prawo brać udział również mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w takiej debacie zobowiązany będzie do złożenia Przewodniczącemu Rady pisemnego zgłoszenia popartego podpisami co najmniej 50 osób (w gminach powyżej 20 tys. mieszkańców). Zgłoszenie takie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania przez przewodniczącego zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi przy tym maksymalnie 15 osób, chyba że Rada Miejska postanowi o zwiększeniu tej liczby. Raport będzie wyłożony w również w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu w Biurze Obsługi Interesanta. Termin sesji Rady Miejskiej w Strzegomiu jest planowany na dzień 6.06.2019 r.

Raport o stanie Gminy Strzegom 2018 - PDF

Wytworzył:
Udostępnił:
Wojciech Laskowik
(2019-05-24 14:20:38)
Ostatnio zmodyfikował:
Wojciech Laskowik
(2019-05-24 14:27:49)
 
 
ilość odwiedzin: 4326586

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X